Robustní. Sofistikovaný. Přitom snadný.
Poznejte kouzlo dobře navrhnutého softwaru. Práce s ním je zábavou.
Vytváření a úpravy emailů | Funkce kampaní | Automatizace | Pokročilé funkce | Statistiky | Řízení zákazníků | Zamezení SPAMU
Vytváření a úprava emailů
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Emailové šablony Vyberte si z předdefinovaných optimalizovaných emailových šablon a rovnou začněte rozesílat |
|
Vytváření HTML emailů bez znalosti programování Vytvářejte své HTML emaily bez znalosti programování. Postup je podobný, jako když píšete ve Wordu |
|
Nahrávání nebo import obsahu z webu Nahrávejte své šablony z externích souborů, nebo je importujte přímo z webu. |
|
Optimalizované šablony Naše šablony jsou optimalizované pro správné zobrazení ve všech email klientech. Vyberte si a začněte. |
|
Nahrávání obrázků Nahrávejte do svých emailů obrázky, jak jen se Vám zlíbí. Místo pro ně máte zdarma. |
|
Náhledy kampaní Na svoji kampaň se můžete před rozesláním podívat jak bude vypadat v různých poštovních klientech. |
|
Používání své šablony Emailové kampaně nemusíte navrhovat od začátku. Můžete použít svoji šablonu, nbeo si vybrat z našich nahraných. |
|
Personifikace emailů Personifikaci přidáte do Vašich emailů pouhými dvěma kliky. Ještě nikdy to nebylo jednodušší. |
|
Pokročilé HTML editování Pokud jste profesionál, jedním kliknutím se můžete dostat do HTML verze a tu editovat. |
|
RSS Archív odeslaných emailů Automaticky ukládá odeslané emaily z Vaši společnosti, a tak můžete jednoduše vložit na Vaše stránky archív všech sdělení. |
|
Odkazy typu kotva Zcela jednoduše můžete vložit do svých emailových kampaní odkazy na jiné části emailu. |
Funkce Emailových kampaní
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Jednoduché a automatické odhlášení Vložit odkaz pro odhlášení do Vašich kampaní ještě nebylo jednodušší. Celý proces pak jde automaticky. |
|
AutoMail optimalizační tipy Přímo v aplikaci při psaní kampaně uvidíte naše tipy, jak svoji kampaň ještě více zdokonalit. Budete mít úspěch. |
|
Automatické spracování vrácených emailů Ve svých kontaktech budete mít pořádek. Pokud máte špatný email, systém to pozná a sám označí. |
|
Nahrávání a přikládání příloh Systém plně podporuje nahrávání a přikládání příloh k Vašim kampaním. |
|
Nahrávání obrázků Nahrávejte do svých emailů obrázky jak jen se Vám zlíbí. Místo pro ně máte zdarma. |
|
Obrázky jako přílohy, nebo odkazy Při posílání si můžete zvolit, zda chcete obrázky odkazovat, nebo přiložit (možno prohlížet offline). |
|
Zabudovaná aplikace pro kontrolu proti spamu Unikátní služba, která Vám sama před rozesláním kampaně zkontroluje, jaký dostane email SPAM rating. |
|
Přeposlat kamarádovi Systém umožňuje vložit odkaz na přeposlání, který můžete měřit a sledovat, kdo a kdy email přeposlal. |
|
Již žádné duplicitní emaily. Nikdy! Systém sám sleduje, zda se v seznamech nevyskytuje duplicitní adresa. Pokud ano, kampaň pošle jen jednou. |
|
Plánování odesílání Napište si kampaň, když máte zrovna volný čas. Její odeslání můžete naplánovat na libovolný čas a datum. |
|
Pošlete kampaň na libovolný počet seznamů Pošlete Vaši kampaň na libovolný počet a kombinaci Vašich seznamů. Duplicitní adresy budou vymazány. |
|
Dynamický obsah Umožňuje přizpůsobovat obsah Vašich kampaní. Např. pokud má rád zákazník golf, ukáže se mu golfový míček, pokud hokej, zobrazí se mu hokejka, atd. |
|
Automatický náhled v různých poštovních klientech Ještě než kampaň rozešlete, můžete se ve vestavěné aplikaci podívat, jak bude kampaň vypadat v různých poštovních klientech. |
|
Posílejte všechny verze emailů HTML/Text AutoMail umožňuje posílat obě verze emailů (HTML i TEXT). Zaručíte tím, že každý si bude moci přečíst Vaši zprávu. |
|
Podpora CAPTCHA kódu ve Vašich formulářích Aby se zabránilo nechtěným přihlášením z Vašeho webu, máte možnost formuláře opatřit CAPTCHA kódem. |
|
Pauzování a obnovení odesílání kampaně Snadno si zobrazíte frontu Vašich kampaní, které čekají na odeslání. Kdykoliv je můžete „zapauzovat“ a zase obnovit. |
Automatizujte – unikátní funkce AutoKampaní
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Vytvořte neomezeně AutoKampaní AutoKampaně jsou unikátní funkcí, které umožňují zaslat sadu emailů uživatelům, na základě doby, kterou jsou přihlášení do určitého seznamu (např. po 2 hodinách, po 2 týdnech, nebo po roce). |
|
Filtrujte v AutoKampaních AutoKampaně můžete přiřadit jednomu, nebo více seznamům. Můžete nad kontakty dokonce třídit pomocí pokročilých segmentů. |
|
HTML i Text verze Se svými zákazníky můžete automaticky komunikovat pomocí HTML i Textových emailů. |
|
Automatické sledování statistik otevření, kliků i přeposlání Své automatizované kampaně můžete přesně sledovat a měřit. |
Pokročilé funkce Email Marketingu
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Split testy – vyladíte své sdělení k dokonalosti AutoMail umožňuje vytvořit 2 a více kampaní, rozeslat je na vzorek, ze kterého se automaticky určí, jaká kampaň je pro klienty zajímavější a ta se automaticky rozešle na zbytek seznamu. |
|
Triggery – řaďte své zákazníky automatizovaně podle toho, jak se chovají Vytvořte skutečně efektivní kampaně, které automatizovaně reagují na chování Vašich zákazníků a podle toho jim přizpůsobují obsah kampaní. |
|
Automatické přidávání událostí Pokud někdo z Vašeho seznamu obdrží kampaň, otevře ji, nebo na něco klikne, vše je u kontaktu podrobně zaznamenáváno. Vy si pak můžete prohlížet aktivitu všech svých zákazníků. |
|
Manuální přidávání událostí Někdy potřebujete přidat událost i manuálně (jak například schůzku s klientem). V AutoMail Vám nic nebrání. |
|
Synchronizace s Google kalendářem Jakékoliv události si můžete synchronizovat s Google kalendářem a vytvořit si například upozornění. |
|
Vytvářejte ankety, průzkumy a dotazníky Jakoukoliv anketu, průzkum nebo dotazník vytvoříte v AutoMail bez znalosti programování. Vše jen pomocí myši. |
Statistiky a reporty
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Statistiky a report otevření emailů AutoMail umožňuje sledovat, kdo přesně a kolikrát danou kampaň otevřel. Vše hezky v grafech. Reporty můžete filtrovat podle osob, data a dalších parametrů. |
|
Statistiky a reporty odkazů ve Vašich kampaních AutoMail umožňuje sledovat, kdo a na jaký odkaz ve Všich emailech kliká. Vše zobrazí v tabulkách a grafech, které můžete dále filtrovat. |
|
Integrace s Google Analytics Každou Vaši kampaň můžete jednoduše propojit s Google Analytics a sledovat, jak se Vaši zákazníci pohybují po Vašem webu. Pomocí spojení s Google Analytics bude měřitelnost a konverze kampaně na novém levelu. |
|
Sledování vrácených emailů AutoMail bude sledovat, z jakého důvodu se některé emaily vrátily a podle toho bude označovat jednotlivé kontakty. Už nidky nebudete padat do spamu kvůli vráceným emailům. |
|
Sledování odhlášených uživatelů Sledujte Vaše odhlášené uživatele a zjistěte, kolikrát co otevřeli, než se odhlásili. Určitě přijdete na to, co Vaše zákazníky vedlo k tomu, že se odhlásili a příště se tomu vyvarujete. |
|
Přeposlat kamarádovi Sledujte, jak moc virální Vaše kampaně jsou. Pomocí AutoMail snadno zjistíte, kdo a komu email přeposlal. |
Funkce na řízení zákazníků
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Kompletní řízení zákazníků Vaše zákazníky bude řídit AutoMail zcela automaticky. Již nikdy se nebudete setkávat s padáním Vašich sdělení do SPAMU, díky propracovaným funkcím AutoMail. |
|
Přidejte jednoho zákazníka, nebo importujte rovnou všechny AutoMail má vestavěnou funkci pro hromadný import Vašich zákazníků. A to velice jednoduchým způsobem, který Vás provede krok po kroku. |
|
Formuláře pro automatizovaný sběr nových zákazníků Nevěděli jste, jak sbírat z internetu zákazníky, které Vám budou rovnou padat do aplikace AutoMail? V aplikaci to zvládnete zcela sami, a to bez znalosti programování. |
|
Neomezeně vlastních polí O Vašich zákaznících si můžete sbírat cokoliv Vás napadne. Zde se fantasii meze nekladou. |
|
Řaďte si Vaše zákazníky do neomezeně seznamů Každý zákazník není stejný. Vytvořte si neomezeně seznamů a třiďte si zákazníky podle čeho chcete. |
|
Dvojitá kontrola přidání zákazníka Chcete mít Vaši databázi zákazníků skutečně čistou? Nechejte je potvrdit své přidání do databáze. |
|
Úprava detailů zákazníka U každého zákazníka můžete změnit libovolné pole, které o něm uchováváte. Nebo si ho může změnit sám. |
|
Odebírejte zákazníky – jednoho, nebo skupinu Pro každé rozesílání, nebo trvale můžete odebrat zákazníky, podle libovolných kritérií. Odeberte jednoho, nebo odeberte všechny z učité firmy, atd.. |
|
Odhlášení na jedno kliknutí Působení profesionálním dojmem je základ úspěchu. Pokud se někdo chce odhlásit, neztěžujte mu to. Udělá tak pouhým jedním kliknutím. |
|
Skutečně propracované segmentování zákazníků Někdy nestačí filtrovat podle seznamů zákazníků, které máte vytvořeny. Na to jsou segmenty, kdy si můžete vybrat zákazníky podle parametru napříč všemi seznamy. Například všichni zákazníci starší 18ti let. |
|
Možnost neposílat kampaně o …. Pro každou Vaši kampaň si můžete specifikovat, kdo by ji neměl dostat. Podle různých parametrů. |
|
Přizpůsobení zobrazení Vašich zákazníků Pro urychlení práce si můžete sami přizpůsobit, jaké pole u zákazníků budou ve výpisu zobrazeny.. |
Funkce pro zamezení SPAMu
Název funkce | AutoMail |
---|---|
Název funkce |
|
Odhlášení na jedno kliknutí Nekomplikujte život Vašim zákazníkům. Pokud se chce odhlásit, udělá tak jedním klikem. Protispamová politika toto upřednostňuje. |
|
Automatické řízení vrácených emailů Pokud se Vám budou často vracet emaily jako nedoručené, budete každou rozesílkou sbírat hodnocení jako SPAM. Automatické mazání vrácených emailů tomuto rapidně pomůže. |
|
Kontaktní údaje v patičce Každá naše šablona je opatřena patičkou, ve které jsou uvedeny Vaše kontaktní údaje. Toto pomáhá k tomu, aby Vaše emaily nebyly označeny jako SPAM. |
|
Seznam na který neposílat emaily Pokud se obáváte, že pro určitou skupinu zákazníků nebude kampaň zajímavá a mohli by se odhlásit, vyjměte je z dané kampaně. |
|
Dvojitá kontrola přihlášení Pokud chcete, můžete každému Vašemu zákazníkovi automaticky poslat odkaz na potvrzení přijímání novinek. |